Zapach sprzedaje

Obecnie reklama może być realizowany na sporo różnorakich możliwości, ale część osób zapomina o tym, jak istotne są zapachy w zwiększaniu dystrybucji i zapotrzebowania na konkretne produkty. Reklama zapachowy jest takim działem marketingu, w którym wykorzystywane są zapachy. Właściwie każdy bodziec funkcjonuje na człowieka w określony sposób.

Dzięki każdemu bodźcowi człowiek podejmuje jakieś działania lub zaniecha jakichś działań Zapach może zarówno skłaniać do zakupu, jak i może także sprawiać, że nie będziemy chcieli dokonać zakupów. Wszystko zależy tutaj od tego, jakie zapachy zostaną zastosowane w dokładnie określonej przestrzeni handlowej. Aromatyzacja sklepów i przestrzeni handlowych sprawia, że klienci zdecydowanie częściej wykonują zakupy. W znaczącej liczbie sytuacji zdarza się także tak, że wartości zakupów jest również wyższa. Klienci pod wpływem konkretnym zapachów podejmują dokładnie określone działania i działania te w dużej liczbie przypadków zmierzają do tego, gdy zakupić w dodatku towarów lub usług. Dzisiaj wiemy doskonale, że aromamarketing rozwija się bardzo dynamicznie i dużo osób nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że jest pod wpływem takiego marketingu. Osoby te nie rozumieją, że wykorzystanie zapachu jest w stanie wykreować w nich potrzebę posiadania konkretnych produktów lub usług lub sprawić, że nie będą ich potrzebować. Wszystko, to realizowane jest na poziomie podświadomym, bo tak właśnie działają zapachy. Zapachy mogą przywodzić na myśl miłe doznania i zdarzenia, przez co mogą skłaniać do utworzenia zakupu albo większych zakupów.
Warto zobaczyć: zapach do sklepu .

Dodaj komentarz