Co umieścić na gadżecie reklamowym?

 

Kwestią sporną przez non stop jest to, co powinno się znaleźć na gadżecie reklamowym. Czy dużo lepiej zamieścić tam samo logo firmy, czy także dane kontaktowe, a może opis działalności. Tutaj nie posiada jednej, sztywnej zasady. Jest natomiast miejsce na indywidualną interpretację. Np kamizelki odblaskowe z logo rządzą się innymi prawami niż kubki czy długopisy. Na każdym z takowych gadżetów mamy sposobność zamieszczenia mniejszej lub większej ilości treści.

Tam, gdzie jest mało miejsca i gdzie powinno się się maksymalnie streszczać, najlepsze efekty daje umieszczenie samego logo i adresu strony internetowej. To jest dzisiaj najpopularniejszy metodę. Z tym że zdaje egzamin gdy strona posiada w miarę prostą do zapamiętania domenę, kiedy jest ona trudna, to ilość wejść na stronę z takiego gadżetu będzie znacznie mniejsza. Tanie długopisy reklamowe powinny posiadać więc nadrukowane logo i adres strony w taki sposób, żeby te szczegóły zostały widoczne. Jeśli zamieścimy tak szczegółowy opis firmy małym drukiem, numer telefonu i dane kontaktowe, to niewiele prawdopodobne jest to, że ktoś z tego w ogólności skorzysta i zacznie dzwonić. Na stronę jednakże może wejść dużo ludzi, którzy będą zainteresowani tym, co reklamujemy. Jeżeli już logo przykuwa wzrok i jest w miarę ciekawe, a domena chwytliwa, to ludzie przynajmniej z ciekawości zajrzą do niej i sprawdzą, co reprezentuje. Jeżeli jednak produkujemy brelok z logo, to niczego oprócz logo i stroną nie należy tam umieszczać. Przesycenie informacjami przenigdy nie przynosi dobrego rezultatu.

Zobacz: pendrive z logo firmy.

One Comments

  • JudytaWal

    Wrzesień 30, 2015

    Naprawdę dobry tekst, wyjątkowo mi się przydał, bo właśnie szukałem odpowiedzi na takie pytania. Będę zaglądał częściej.

Dodaj komentarz