Sprzęt do biura – kupić czy wynająć?

Tak realnie zakup sprzętu biurowego ma możliwość być rzeczywiście dużym wydatkiem. Dlatego również wielu właścicieli biur zastanawia się, czy sensowne jest, aby zakupować tai sprzęt, czy nie gorzej wziąć go w leasing na zasadzie wynajmu, a tym samym okroić własne koszty w tym zakresie.

Jedno i drugie rozwiązanie posiada swoje wady i zalety. Przede wszystkim wynajem drukarek jest rozwiązaniem tańszym. Dostajemy nowy sprzęt, a płacimy za niego niewiele.
Jednakże on nie jest na nieszczęście nasz. Powinniśmy za niego płacić co miesiąc raty i również co miesiąc powinniśmy pamiętać o tym, aby rozliczać się z tych rat i księgować je sobie tak, żeby odprowadzić VAT i przy tym aby jeszcze odprowadzić sobie podatek dochodowy. Dlatego także nie dziwi fakt, że wiele osób zastanawia się, które rozwiązanie będzie natomiast całkiem dobrze wybrać i dlaczego akurat obecnie to. Systemy zarządzania drukiem jakby nie patrzeć są drogie. Dla firmy ma możliwość być to w rzeczywistości dość dość znaczny wydatek, dlatego należy się zastanowić, czy w rzeczywistości zasadne jest, byśmy takie drukarki kupowali. Owszem zakup drogiego sprzętu za gotówkę nie jest intuicyjnyprosty, ale znowu płacić raty za coś, co nie jest nasze? Jeżeli już posiadamy leasing to tak samo posiadamy serwis sprzętu biurowego, tak jak przy zakupie i również trwa on przez cały okres leasingowania. Leasing jest z pewnością dla takich firm, które potrzebują co jakiś czas nowego sprzętu, kiedy zmieniają się technologie i wymagania. Jednak zakup jest oferowany dla takich osób, które tego nie potrzebują i przez lata mogą korzystać z takiego sprzętu, który już jest nieco przestarzały technologicznie.
Źródło informacji: Sprzedaż i serwis niszczarek.

Dodaj komentarz