Kto potrzebuje blogowania?
W miarę aktualizacji algorytmów, eksplozji mediów społecznościowych i dostosowywania strategii marketingowych, jedna wypróbowana i prawdziwa forma generowania ruchu na stronie internetowej i serwisach docelowych pozostaje niezmienna. Blogowanie to jeden z najłatwiejszych i najbardziej kontrolowanych sposobności na zwiększenie sukcesu marketingu treści. Poniżej znajdziesz kilka najskuteczniejszych technik blogowania, które sprawią, że Twój blog stanie się najbardziej wartościowym narzędziem marketingowym, jakie posiadasz.
Techniki blogowania
Różnica między jakością a ilością jest bardzo bardzo ważna. Wielu blogerów, w swoim zapale do tworzenia treści, pisze duże fragmenty, nie zastanawiając się, kto będzie je czytał i co z nich będzie faktycznie korzystne dla czytelnika. Rada jest prosta: pisz to, co sam chciałbyś poczytać i z czego sam chciałbyś się dowiedzieć. Wstawiaj fakty, statystyki i prawdziwe historie, aby Twój blog nabrał blasku. Zawsze dokładaj wszelkich starań, by informacje były dokładne.Wiele ludzi pobieżnie czyta artykuły. Dlatego stosowanie nagłówków i podtytułów pomoże im bardzo szybko i łatwo odnaleźć informacje, których poszukują. W erze technologii, w której do wyrażania siebie używamy akronimów, emotikonów i hashtagów, odeszliśmy od tradycyjnych zasad pisania. Jednak pisząc bloga, musisz pisać w formie akapitów. Pamiętaj, że w każdym momencie powinien istnieć powód, dla którego przechodzisz do nowego akapitu. Właściwie każdy akapit powinien zawierać zdanie z myślą przewodnią, po którym następują kolejne zdania wyjaśniające myśl przewodnią. Bardzo dobre blogi internetowe dostarczają czytelnikom wartości. Często jest to wartość praktyczna albo instruktażowa – na przykład. porady taktyczne, wskazówki dotyczące towarów albo procesów czy przykłady zastosowań. Może to być jednak też wartość bardziej osobista i aspiracyjna, przykładowo. dawanie odbiorcom możliwości zobaczenia i bycia sobą w publikowanych wpisach.
Zobacz również: jak zapomnieć o kimś bliskim.